Részletek és árak
ÁFA mentes szerződéskötés
Megteremtettük a lehetőséget az ÁFA mentes rendszerhasználatnak. Ezzel a megoldással azoknak az Ügyfeleinknek segítünk, akik nem tudnak ÁFA-t visszaigényelni tevékenységükből adódólag.
MOST
a zsebedben maradhat 27%-nyi ÁFA
A rendszer bevezetése
A rendszer működéséhez szükséges néhány hardver eszköz megléte. A legoptimálisabb azokat az eszközöket használni, amiket mi javasolunk, de természetesen meglévő eszközök is használhatóak bizonyos kompromisszumok elfogadásával. Természetesen minden hardver eszköz beszerzésében partnerek vagyunk.
A rendszer működéséhez a megfelelő számítógép konfiguráción felül szükség van tintasugaras- vagy lézer nyomtatóra az azonosítási dokumentumok előállításához, dokumentum szkennerre ugyanezek visszaszkenneléséhez, speciális szkennerre a gépelés nélküli azonosításhoz, blokknyomtatóra és online pénztárgépre.
Hogyan csináljuk...
1. első lépes
Megtetszik a CassaNova, eldöntöd, hogy ezt akarod használni. Erről a döntésedről tájékoztatsz minket, megadod a számunkra fontos információkat, és hátradőlsz. Ezzel a Te feladatod megvan.
2. Hardver eszközök
Amennyiben szükséges, akkor beszerezzük, és üzembe helyezzük a szükséges hardver eszközöket.
3. Telepítés, betanítás és próbaidőszak
Telepítjük a rendszert helyileg a kasszában, illetve ha szükség van BackOffice modulra, akkor azt a megfelelő helyen. Megmutatjuk a használatát, illetve hogy hol éred el a rendszer beépített súgóját. Kérhetsz teszt időszakot, hogy betanuljatok, ebben az időszakban mindent ki tudsz rajta próbálni, csak a teszt időszak végén lesz élesítve a rendszer.
4. Adatmigrálás
Amennyiben szükséges, és régi rendszeredből szeretnéd a törzsadatokat migrálni a CassaNovába, akkor ezt külön megegyezés alapján, megtesszük.
5. Élesítés
Amikor készen állsz az éles indításra, akkor összekonfiguráljuk a pénztárgéppel, kitöröljük a teszt időszakban végzett tranzakcióidat, és kezdheted is a munkát
5. Frissítések, karbantartások, support
A frissítések automatikusan futnak le. Amikor mi publikáljuk az új verziót, akkor a képernyődön megjelenik a frissítés lehetősége. Ezzel nincs tenni valód. Ha problémád akadna a használattal, akkor távsegítséggel segítünk megoldani
Szolgáltatásaink
Szoftver fejlesztés egyedi igényekre
IT tanácsadás
IT támogatás
Felhő szolgáltatás
Csomag árak
Lehetőséged van csomagokra előfizetni
Offline
15.000/hó/kassza
- — Csak egy kassza
- — korlátlan valutapénztáros
- — korlátlan tranzakciószám
- — Online pénztárgép kezelés
- — Szankciós lista ellenőrzés
Basic
30.000/hó/kassza
- — korlátlan valutapénztáros
- — korlátlan tranzakciószám
- — realtime statisztikák
- — Online pénztárgép kezelés
- — Szankciós lista ellenőrzés
- — Jelentések és elszámolások küldése
Premium
60.000/hó/kassza
- — korlátlan valutapénztáros
- — korlátlan tranzakciószám
- — realtime statisztikák
- — Online pénztárgép kezelés
- — Céginformációs adatbázis
- — Szankciós lista ellenőrzés
- — Jelentések és elszámolások küldése
- — Mobil applikáció
- — Extra Hot-line support
Áraink forintban értendőek, és nem tartalmazzák az ÁFA-t.
Konzultáció (első szoftverbemutató)ingynes
CassaNova Exchange System FrontOffice szankciós lista ellenőrzéssel havidíj/kassza30 000
CassaNova Exchange System FrontOffice Céginformációs adatbázis havidíj/kassza20 000
CassaNova Exchange System BackOffice havidíj/kassza10 000
CassaNova MobilApp10 000
CassaNova Extra Support havidíj/kassza10 000
Telepítési díj50 000
Lépj velünk kapcsolatba
Hívj minket
+36 20 9812128
vagy írj nekünk e-mail-t
hello@cassanova.hu