Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.

Részletek és árak

Image

ÁFA mentes szerződéskötés

Megteremtettük a lehetőséget az ÁFA mentes rendszerhasználatnak. Ezzel a megoldással azoknak az Ügyfeleinknek segítünk, akik nem tudnak ÁFA-t visszaigényelni tevékenységükből adódólag.

MOST

a zsebedben maradhat 27%-nyi ÁFA

A rendszer bevezetése

A rendszer működéséhez szükséges néhány hardver eszköz megléte. A legoptimálisabb azokat az eszközöket használni, amiket mi javasolunk, de természetesen meglévő eszközök is használhatóak bizonyos kompromisszumok elfogadásával. Természetesen minden hardver eszköz beszerzésében partnerek vagyunk.

A rendszer működéséhez a megfelelő számítógép konfiguráción felül szükség van tintasugaras- vagy lézer nyomtatóra az azonosítási dokumentumok előállításához, dokumentum szkennerre ugyanezek visszaszkenneléséhez, speciális szkennerre a gépelés nélküli azonosításhoz, blokknyomtatóra és online pénztárgépre.

Hogyan csináljuk...

1. első lépes
Megtetszik a CassaNova, eldöntöd, hogy ezt akarod használni. Erről a döntésedről tájékoztatsz minket, megadod a számunkra fontos információkat, és hátradőlsz. Ezzel a Te feladatod megvan.
2. Hardver eszközök
Amennyiben szükséges, akkor beszerezzük, és üzembe helyezzük a szükséges hardver eszközöket.
3. Telepítés, betanítás és próbaidőszak
Telepítjük a rendszert helyileg a kasszában, illetve ha szükség van BackOffice modulra, akkor azt a megfelelő helyen. Megmutatjuk a használatát, illetve hogy hol éred el a rendszer beépített súgóját. Kérhetsz teszt időszakot, hogy betanuljatok, ebben az időszakban mindent ki tudsz rajta próbálni, csak a teszt időszak végén lesz élesítve a rendszer.
4. Adatmigrálás
Amennyiben szükséges, és régi rendszeredből szeretnéd a törzsadatokat migrálni a CassaNovába, akkor ezt külön megegyezés alapján, megtesszük.
5. Élesítés
Amikor készen állsz az éles indításra, akkor összekonfiguráljuk a pénztárgéppel, kitöröljük a teszt időszakban végzett tranzakcióidat, és kezdheted is a munkát
5. Frissítések, karbantartások, support

A frissítések automatikusan futnak le. Amikor mi publikáljuk az új verziót, akkor a képernyődön megjelenik a frissítés lehetősége. Ezzel nincs tenni valód. Ha problémád akadna a használattal, akkor távsegítséggel segítünk megoldani

Szolgáltatásaink

Szoftver fejlesztés egyedi igényekre
IT tanácsadás
IT támogatás
Felhő szolgáltatás

Csomag árak

Lehetőséged van csomagokra előfizetni
Offline
15.000/hó/kassza
  • — Csak egy kassza
  • — korlátlan valutapénztáros
  • — korlátlan tranzakciószám
  • — Online pénztárgép kezelés
  • — Szankciós lista ellenőrzés
Basic
30.000/hó/kassza
  • — korlátlan valutapénztáros
  • — korlátlan tranzakciószám
  • — realtime statisztikák
  • — Online pénztárgép kezelés
  • — Szankciós lista ellenőrzés
  • — Jelentések és elszámolások küldése
Premium
60.000/hó/kassza
  • — korlátlan valutapénztáros
  • — korlátlan tranzakciószám
  • — realtime statisztikák
  • — Online pénztárgép kezelés
  • — Céginformációs adatbázis
  • — Szankciós lista ellenőrzés
  • — Jelentések és elszámolások küldése
  • — Mobil applikáció
  • — Extra Hot-line support

Áraink forintban értendőek, és nem tartalmazzák az ÁFA-t.

Konzultáció (első szoftverbemutató)ingynes
CassaNova Exchange System FrontOffice szankciós lista ellenőrzéssel havidíj/kassza30 000
CassaNova Exchange System FrontOffice Céginformációs adatbázis havidíj/kassza20 000
CassaNova Exchange System BackOffice havidíj/kassza10 000
CassaNova MobilApp10 000
CassaNova Extra Support havidíj/kassza10 000
Telepítési díj50 000

Lépj velünk kapcsolatba

Hívj minket

+36 20 9812128

vagy írj nekünk e-mail-t
hello@cassanova.hu
© 2024 T-Boy Systems. All Rights Reserved. Designed By CassaNova